Bazen yanılma olabiliyor, o an verdiğin idrarın durumundan vs. Bana geçen hafta protein, keton vs görüldüğü için yatış verildi ama birkaç saat sonra alınan numunede protein keton gözükmedi. Hamile olduğumdan tedbir amaçlı 4 gün yatırdılar serum ile tedavi ettiler. Ama dediğim gibi doktorum da söyledi, o an alınan numuneden ötürü bazen farklılıklar olabiliyormuş. Eğer keton ve kan gerçekten de varsa enfeksiyondan oluyordur muhtemelen. Bunu da takip eder zaten doktor