Annelikmghb Canan9756 sarı leblebi iyi geliyor canım dene istersen vende 7 haftalik oldum bazen bulanti oluyor bazen hic yok cok acıkıyorum hatta kilo aldim sanırım oglumda 3 ay kusmustum bunda bilemedim
Mervetrkgl Benimde bulantılarım çok fazla dr ilaç yazdı onu kullanıyorum ama onun dışında yeşil elma, salatalık, ayran, beyaz leblebi, ekmek içi iyi geliyo
rabia41_ Bende çok fenayım hiçbir şey canım istemiyor sürekli kusuyorum hayat kalitem bitti resmeden mide bulantısı için pirlam içiyorum doktorum verdi sağlık ocağına yazdırmaya gittim de içme bunu en azından bir gün de bir iç dedi doktor çocuğun gelişim sırasın sonra çok ağlarsın dedi ben de içemiyorum bu yüzden kendimi kötü hissediyorum napmam lazım bilmiyorum
rabia41_ Emel5805 Yani aslında çok da göremedim onu içtim de de kusuyorum içmediğim de de 4 tane içiyorum yine aynıyım artık bıraktım bende 14+3 deyim insllah geçicegi zamanı bekliyorum 🥹
Emel5805 rabia41_ günde 4 fazla değilmi bende kullanmadım deneyecegim bakalım geçmezse başka yazarım dedi doktorum
rabia41_ Emel5805 Doktor çok şiddetli olduğu için kusmma bulantım 4 tane içebilirsin demişti bana sonra dan 2 ye düşürdüm çok fazla olduğunu düşünüp bende suan da hiç içmiyorum sağlık ocağın da ki doktor da öyle dediği için kendiliğin den geçmesini bekliyorum