23+2 haftalığım İdrarımda enfeksiyon çıktığı için doktorum donaxyl fitili verdi 3. Gün oldu vajinamda sızı ve acı var birde ilaçla birlikte sıvı su gibi akıntıda geliyor normal mi bu acaba ve progestan fitil kullanıyorum doktor ikisini birlilte kullanabilirsin dedi ama korkuyorum sorun olur mu diye