39+6 da suyum geldi açılmam olmadığı için suni sancı ile doğum yaptım. 20 nisan gece 5:20 de suyum geldi akşama 20 nisan 18.09 da doğumum oldu. Toplam 13 saat sancı çektim. Dayanamadığımdan artık epidural yaptırdım. Çünkü vücudum artık yorgun düşmüştü. Ama gözünüz korkmasın lütfen herkesin doğumu kendine özeldir.