25+4 haftalık yola çıkmıştım arkadaşlar 2 saatlik bir yol araçla indik gideceğimiz yere vardık lavaboya girmek istedim birde ne göreyim iç çamaşırım kan olmuş avuç içi kadar sonra sancılanmaya başladım acile gittik apar topar kan alındı ultrason alttan muayane derken hiçbir şey çıkmadı enfeksiyon çıktı sadece ama oda ciddi boyutta değil herşey normal ama bu kanama ağrılar neden diye açıklama yapan olmadı 3 hastane gezdim acaba gözden kaçan bir şey var olabilir mi belki diğer doktorlar farkeder diye ama yok sebebi yorulmuş olabilirsiniz sadece bunu söylediler kafam karmakarışık hala devam ediyor lekelenmeler başına böyle bi şey gelen var mı?