Civciv53 Al işte benimkide aynıydı bir anda vajinamda baskı hissettim aynen düşecek gibi oluyordu ki öyleymişde zaten ve benim başından beri düşük riskim vardı ama doktor sağolsun hiç bir önlem aldırmadı bana normalde yatıp belkide hiç kalkmamam gerekiyordu hergün kontorle gitmem gerekiyordu ama ben çalışıyordum o süreçte hemde yoğun tempolu bi işte yurt dışına çıkmak istedik uçak izni verdi bana falan bana progeston verip verip gönderiyordu hatta en son senle aramıza mesafe koyalım çok geliyorsun demişti bana sonrasındada gece acillik oldum işte eşim avukata falan bile vermeyi düşündü o süreçte tabikide bilsek kılımızı bile kıpırdatmayız biz başımıza geleceği nerden bilelim onların öngörmesi gerekiyor