ASE6154 Kızlar 36 haftalık oldum sağ tarafıma boşluğuma böyle kaslarımı çok esnetmişimde yanıyormuş gibi bir ağrı giriyor vajinaya da vuruyor ve hareket edemiyorum o ağrı varken normal mi bu?
[silindi] ASE6154 aynen ben de 36 haftaya gireceğim.birden kramp gibi bi ağrı giriyor hareket edemiyorum.geçiyor iki üç dk ya.doktora sordum normal dedi zaten ultrasonda da herşey normal göründü.bence yerleri daraldı ya birden baskı yapıyorlar
Hemsire2727 ASE6154 bende aynı durumdayım ama kontrollerde bı sorun gözükmedi yeri daraldigi için öyle oluyordur büyük ihtimalle
[silindi] ASE6154 doğum sancısı düzenli oluyor bi de zaten doğum yaklaşsa illaki hissederiz ya o yüzden stres yapma bence.millet 2,3 cm açılmayla bile hafta geçiriyor
ASE6154 [silindi] inşallah öyledir, planlı sezaryen olacağım zaten 3 hafta kaldı ama işte insan stres oluyor