Ays-0 Kizlar rutin kontrole gittiğimde doktor ultrasonla baktığında karnım acıyor gibi oluyo sizinde oluyor mu acaba biraz bastırıyor haliyle ondan olabilir mi? Şuan da hafif bastırıyorum karnımı aynı şekilde acıyor gibi oluyo normal mi ?
Hatice5258 Ays-0 kaç haftalıksın Benim bugün 16 haftalık oldu kasıklarım çok gergide ağrım var bebek gelişiyor artık ağrılarımız daha çok olucaktir. Yine de bi doktora gözük istersen yada demedinmi doktora muayene ederken agrım oluyor diye
Ays-0 Tugbacim34 ya bilmiyorum acaba dedim bana Özel bsiey mi bu endişe ettim, kasmiyorum da aslında fazla ama doktorun baktığı yer acıyor gibi oluyo, genel bişey bu o zaman sende de oluyosa
Ays-0 Hatice5258 19+4 canım, bebekte sıkıntı yok dedigi için sormadım dediğin gibi büyüyorlar artık benimde karnım gergin şu sıra