Pemberuya Kızlar ben hamile değilim korunuyoruz yani oğlum 10 aylık. Şimdi benim reglim biteli 3-4 gün oluyor ama bugün kan geliyor sürekli acaba neden kaynaklanır ki ay bulunduğum yerde kadın doğumda yok