Kizlar bebegim icin cikolata siparis vermek istiyorum aslinda cikolatamadeni sayfasindan sipris verecektim ama ilgilenmiyorlar kesinlikle kac kere mesaj attim yogunluk varmis paraya doymuslar masallah. Arastirirken luna cikolataya denk geldim cok fazla memnuniyet pylasmislar ama güvenemiyorum daha once burada yaptiran var mi cikolatasi nasil? Veya baska sayfadan yaptirip memnun kalan tavsiye verecek olan ??