Aysegull00 Hamilelikte hindistan cevizi yağı kullanan varmı yada öneride bulunabilecek ?? 10 haftalık hamileyim şimdiden başlamak istiyorum.
Nuranaliayaz1 Aysegull00 bence en iyisi bebek yağı sürmek ben ilk hamileliğimde hep bebek yağı kullandım hiç çatlak olmadı herhangi bir bebek yağı olabilir önemli olan cildi nemli tutmak birde genetik birşey bu çatlak
Esa Bebe yağı ve vaseline nin kakaolu jel ve losyonunu kullanıyorum memnunum. Hindistan cevizi yağı kullanmadım ama okuduklarıma göre o da iyi geliyo