100924 Geçen gittiğimde kan testi vermiştim bugün gittiğimde sonuçlar çıkmıştı ve doktor tiroidlerimin yavaş çalıştığını bir dahiliyeye gitmem gerektiğini söyledi hamilelikte aynı durumla karşılaşan var mı bebeğe zararı olur mu ? 8 haftalığız
Eko93 100924 benmde 4.6 çıkmıştı sizin haftalarinizda. Gebelik tiroidi bu. İlaç kullanıyorum hala 33. Haftadayim düştü çok şükür değerim. İçinizi ferah tutun. Endokrin doktoruna gidin 🌸