Dlar Kızlar buharlı dikey ütü almayı düşünüyorum ama açıkçası hangi marka daha iyi bilmiyorum ve nasıl işe yarıyor mu aranızda kullanan varsa yorum yaparlarsa gerçekten çok sevinirim
sunashn50 Dlar trendyoldan aldim bende neutron çok memnunum işe de yariyor perdeleri montlari şal esarplarimi falan utulerken çok pratik
hanifeq Kiwinin aldım ben ütü yapmayı hiç sevmiyorum işte şal tişört trençkot gömlek gibi şeylerde kullanıyorum pratik oluyo
emel16 Dlar eşimin gömlekleri için almıştık. Bizim için çok ideal oldu. Bir giyimden sonra olan kırışmalarda kullanıyoruz iyi oluyor. Şallarımın kat izinde kullanıyorum bir de güzel açıyor
NilsunThmz bende de kiwininki var. Gayet güzel ütü yapıyor, çok takıntılı değilim jilet gibi olsun diye o yüzden yetiyor. Bir de ütülenmesi gereken bir kıyafeti giymek istersem pratik oluyor güzel oluyor