Ccyln hayırlısi olsun canım hakkında bende 6 ay oldu sezeryan olali ilk zamanlar piskolejimiz iyi değildi istemedik çünkü bebeğimizi kaybetmiştik yeni yeni 2 aya yakın kabul etkemey başladık yarın gidecem inşallah bendede vardır sende sıkma canını rabbim vermişse vardır ni hikemedi ne güzel rabbim herkese yaşatsın bu duyguyu 🥰