Kızlar bu haftalarda olanlar sizde böyle misiniz ? Ağrıdan geceleri dahi uyayamıyorum. Bacaklarımın arası kırık gibi hareket edemiyorum. Magnezyum kullanıyorum bu ağrılar için ama pek faydası yok gibi. Belimden karnıma sancı yayılıyor. Midemi sıkıştırıyor öyle bir ağrı oluyor ki. Sancı nst 35 kadar çıkıyor normal zamanda. Sancımda yok. Ne yapacağım şaşırdım. Bir hafta bile artık bana ay gibi geliyor