maviiiss Kızlar 5 gün önce sezaryen oldum dikiş yerlerimde hala hisszilik var dokununca bide şişme var normal midir ki
myangelson maviiiss 2 sene olacak hala hissiz 😂 herkeste değişiyormus bu his gelmesi. Sismesini bilmiyorum bende şişme olmadı bir doktora mi gitseniz enfeksiyon olmasın?