Hulya07 dogum yapmadım ama gecen gün kontrolde bebegm 35+0 dı, doktorum ultrasondan bebegimi kontrol ederken mesela şu an bebegin dogsa gayet saglıklı olur ve dış yaşama adapte olur demişti..
Oyuzden içinizi rahat tutun 35 erken bir hafta degil bence🙏🏻