Nureymn kızlar sabahtan bu yana alt karnımda acıma ağrı var ve 1 saattir falan belime adet olacakmış gibi ağrı giriyor . Nişan vs yok . Bu doğum ağrısı olabilir mi ? İlk gebelik anlayamıyorum farkı yardımcı olur musunuz ?
yagmurrrra Nureymn olabilir canım panik yapma evinde bekle doğum sancısıysa zaten gitgide artar dakikaları 5 dkde bire düşer o zaman gidersin güzel bir duş al ve takip et hemen gitme hastaneye kendi sancını bekle
ZeynepDuru17 Nureymn nişan kanama vs yoksa. Yalancı sancı olabilir takip sancın 5 dk bı düşerse hemen git acile