Merhaba anneler bugün bel ve bacak ağrısı ile uyandım ve hala da geçmedi. Normal zamanlarda nasıl adet olacağımda bacaklarımda karıncalanma ve ağrı olursa gene öyle oldu ve belime de ara ara ağrı girip çıkıyor sizce bu doğum habercisi mi benim gibi olan var mı