ZeyHus33 kordon bağlatmak için sez olmanız gerekmiyor,ben normal doğum yapıcam ve kordon bağlatıcam.Artık geçti o eskidenmiş şimdi lokal anestezi yapıyorlar iğneli kapalı yöntemle bağlanıyor,doktorum doğumdan sonraki 6. Ay en uygun süre dedi o zaman yapılacak