Kubratntklu Hamileliğinizde kasık ağrınız var mıydı normal bir şey ise ne kadar sürüyor ve ne sıklıkla yaşanıyor ? Benim gün içinde bazen yokluyor ayaktayken veya yemek sonrası genelde ama uzun süreli değil
Semyil Kubratntklu canım hamileliğin sonuna kadar ara ara kasık ağrıları oluyor önemli olan uzun sürmemesi dinlenince geçmesi ve çok sık aralıklarla olmaması. Hamileliğinin başlarındaysan sık sık olması normal
betiz Kubratntklu bende 8. Haftamdayım sol popoma ve bacağıma sancı giriyor kuyruk sokumumda yorulduğumda sancıyor
Kubratntklu Semyil evet yatınca geçiyor bir kaç dakika sürüyor zaten daha 5 haftalık görünüyor normalde 3 hafta anca adetime göre 5 sayılıyor iki kez kimyasal yaşadım korkuyorum sancı oldukça bu gebeliğimde ise düşük riski var ilaç kullanıyorum
Karanfil19 Kubratntklu canım gebeligin daha baslarindasin kasik agrisi çok normal bebek kendine yer açıyor o sebeple kasik agriyabilir panik yapma
Karanfil19 Kubratntklu bende senin gibi kafama çok takan biriydim ilk.gebeligim olduğu için ama ilerleyen zamanlara doğru daha bilgili oluyor insan hafta ilerledikçe 🙏