Kubra9696 Adetime 3 gün varken beta 8.900 Adet günü ise 39,900 Adet gecikmesi 1 gün 61,270 Sizce nasıl artış nasıl?
duyguluanneee Kubra9696 bunların yanındaki sıfır fazla olabilir mi sanki değerler çok fazla bende adetime beş varken 16 ile öğrendim
Cano_ Değer güzel artmış, şimdi artık 2 günde bir olan değer artışlarına inşallah 🙏🏼 hayırlı olsun sağlıcakla alın bebişinizi kucağınıza 💐
edamelek Hayirli olsun canm bemcede artoslarin guzel ve artik bu degerlerde keseyi de bebbegide gorursun insallah artik gorun bence kadin doguma zaten kese gorunfukten sonra beta artisina daha onem vermiyor bakmiyor doktorda
Bussuk myangelson bencede bi tuaflık var. Ben adetim 4 gün geçti kanım 1425 çıktı. Benimkimi az yoksa anlamadım
edamelek Kubra9696 evet ben 1500 de vajinal olarak gorundu 5000 civari yanlis hatirlamiyorsam doktor kafindan gorunur demisti saglikla kucagna alirsin insallah😊
Bussuk myangelson benimki normalmi azmı bi kere verdim ben 10 gün sonra gel dedi doktor cuma günü gidicem bebek görmek için
Bussuk myangelson dün gittim bebek gördü kalp atışını karnımdan baktı duymafı sonra alttan baktı yine olmadı karnımdan bidaha bakınca tamam kalp atışı var dedi. Çok şükür 6+3günlük olduk. Kan pıhtılaşmasınada iğne başladı.