Merhabalar güzel anneler ☺️ Sizlere hem bi soru sormak hem de içimi dökmek ya da rahatlatmak için yazıyorum. İlk çocuğum 3,5 yaşında hamileliğimde sorun yoktu. Fakat ikincisini daha kalp atışı bile yoktu 5 6 haftalıktı büyük ihtimal düşük yaptım maalesef bundan 5 ay önce şuan 3. Hamileliğim ve korkuyorum aşırı stresliyim yine aynısı olacak diye 😞 Vajinamda bazen baskı var gibi hissediyorum ya da ben korkudan böyleyim gereksiz endişeleniyorum belki de bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz benim gibi olan var mı