Ebruxxxx merhaba klips olayını hiç duymadım açıkçası, oğlum geçen yıl mayısta 2 yaşında ameliyat oldu, testislerinde problem olduğu için o zamana kaldı aslında daha erken yaptıracaktık ama doktor düzelmesini bekledi, problem düzelince de sadece sünnet yaptı ve dikişliydi bizimki. Yaşı büyük olduğu için zorlandık baya, ilk çıktığında bardak koymuşlar onu 4-5 gün daha değiştirerek koy bezi öyle bağla dediler ama biz 15 gün falan koyduk bardağı, sadece bezi bağlatmadı hiç, dikişler de kendi kendine düştü 1 haftada. Bardaksız bağlamayı denediğimde muhtemelen dikişler takıldı canı yandı o yüzden sürekli bardak koy anne diye ağladı. Sünnet kilodu falan da işe yaramadı bizde. Yani çok yıpratıcı bi süreç değildi abartılacak kadar ama dikiş işi biraz zorladı yaşı büyük olduğundan anlıyo çünkü, klipsi bi araştırın bakalım hiç duymadım haberim olsaydı talep ederdim belki ama birden karar verilmiş ameliyat olunca doktor direk aldı bizi düşünmeye fırsat yoktu 🫣 dikişle ilgili tecrübem böyle 🤗