Benim doktorum gerçi başka bir doktor ada sormuştum 3 aydan sonra sorun olmaz gibi konuştu ama bıyamazsan daha iyi olur demişti bende 3 buçuk aylık hamileliğimde boyadım 4 buçuk aylıkken de bebeğin kalbi durdu yüksek ateşte yaşadım yani bilmiyorum ister istemez herşeye bağlıyorum bence kimyasaldan uzak dur derim boşver doğumdan sonra boyarsın riske atmaya değmez bence