Anneler bana yardımcı olur musunuz biraz aklımı karışıyor da 7 gün sonra sezeryan olucam Allahın izniyle genel düşünüyorum ama hayırlısı anestezi doktoru ile daha konuşmadım doktorum geneli onayladı neyse konuya geleyim acaba benim sütüm hemen gelir mi yada gelmezse sonradan geldiğini ben nasıl anlicam emzirebilmek için uçları yara olmasın diye krem kullanıyorum gümüş kapak aldım silikon göğüs ucu aldım bebek çektiğinde sütun çıkıp çıkmadığını anlıyor muyuz hastane de neyse de evde ben sütümün geldiğini anlamazsam diye çok korkuyorum nasıl anlicaz bunu bide hemen gelir mi ne diyorsunuz