myangelson Culluk6363 iğne günü hariç ertesi günden itibaren sayacaksiniz 14. Günü test yapacaksınız. Doktorum bu şekilde söyledi bende 14. Günü silik çizgi görmüştüm
bufalo Culluk6363 iğne yaptırdınız mı ben yaptırdım ama sanki hiç iğne olmamış gibiyim hiç belirti yok morarma falanda olmadı hemşirenin eli çok mu hafifti ne yoksa sizde de öyle mi oldu
orkidemm_ myangelson ben iğneyi 7 Mayıs gece 00.00 da oldum yeni güne girdim yani 8 Mayıs mı ilk günü saymalıyım
myangelson orkidemm_ kafanızı o yalayacak birşeyler bulabilirseniz iyi olur sizin için 🦋 ben mesela yemeğe vermiştim kendimi börek falan açmıştım ahahahah😂😂😂😂
myangelson Helenaaa ilk denememizdi ama erken doğum ile kaybettik yaklaşık 2 sene önce. Şimdi tekrar başladık bu ay ilk kez bakalım bir kaç ay kendiliğinden deneyeceğiz sonrasında belki yine iğne ile deneriz 😊