Hbsanneoluyo bebek baskı yapıyordur. Bende de ara ara oluyordu. Özellikle kalçama vuruyordu ağrısı. Gerçek sancım geldiğinde de anlamamıştım çok şiddetli olmadığı için. Bütün kaşıklarımda adet sancısı gibi bir sancıyla başladı. Önce 1-2 saatte bir vuruyordu akşama doğru yarım saate düşmüştü. Sabah 6 gibi 5 dakikaya düşmüştü yine de hastaneye gitmedim. 1,5 gün evde çektim hastaneye gittikten 2 saat sonra doğurdum 🙏🏻 sancınızın geldiğini anlasanız bile hemen hastaneye gitmeyin hemen suni sancı veriyorlar. Doğum hikayemi paylaşmıştım dilerseniz okuyun rahatlarsınız