Hamile olduğumu acile gidip kan verdiğimde öğrendim. İdrar yolu enfeksiyonuna bağlı kan değerlerim alt üst dolayısıyla crp değerim de yüksekti. Kadın doğum bol su içmem gerektiğini ilk 3 ay ilaç kullanamayacağımı söyledi sadece bu aralıklarda kan verdim ve takip ettiler. Bulantı kaynaklı su içmem azalınca enfeksiyon yükselişe geçti 12. Hafta dolaylarında ilk antibiyotiğimi kullandım tek dozluk kısa süreli geçti 18. Haftamda tekrar kullandım geçmiyor doktor yönlendirmesiyle kendinizi takip edin ama evham yapmayın her gebenin yaşadığı bazılarımızın daha yoğun yaşadığı bir durum ama kontrol altında olun lütfen endişe etmeyin siz iyi olursanız bebiş iyi olur sağlıkla kucağınıza alın inşallah.