Merhaba kızlar. Ben iki yıldır gebelik tedavisi görüyordum yumurta büyütme ve çatlatma iğnesi yapıldı. Yumurtalar gelişsin diye ilaç kullandım vs . Ama maalesef olmadı. Geçen hafta şehir Hastanesine gittim hormon testim yapıldı FSH 11- amh 0.29 çıktı. Öncesinde hiç bu degerlerime bakilmamisti. Henüz sonuçlarimi doktora göstermedim 15 inde gidecem inşallah. Ama onun öncesinde doktorum amh in en yüksek 1 olması gerekiyor. Olmazssa üniversite hastanesine yollicagiz dedi. Değerleri düşük olup normal yolla gebe kalan var mı yoksa direk tüp bebeğe mi geçmek lazım