busrax_ Ben hemen gittim ama keşke bekleseymişim çünkü hamile olduğumu öğrendim 2-3 gün mutlu olduk ardından düşük yaptım doktorum bana cahiliyet çok güzel bişey dedi sen o testi yapmasaydın hamile olduğunu bilmeyecektin ve ağrılı adet oluyorum sanacaktın dedi biraz akışına bırak dedi o yüzden şuan yine hamile gibiyim yine dayanamadım test yaptım silik bi çizgi var aylar sonra korunmayı bırakmıştık şimdi ne yapacağımı bilmiyorum