Ervaelizinannesi ben de ne zaman doğuracam doğsun artık diye diye yemiştim kendimi ☺️ 3 aylık olduk bile☺️ Çoğu kişinin belden girermiş gerçek doğum sancısı. Benim kasıklarımda başladı. İlk önce 1-2 saat aralıklarla adet sancısı gibi vurup 30 saniye kadar sürüyordu. İlk gün öğleden akşama kadar bu aralıklardaydı. Daha sonra sıklaşmaya başladı. Yarım saatte bir gelmeye başladı. O gece hiç uyuyamadım. Doktorum sancın 5 dakikaya düşmeden gelme dediği için de hastaneye gitmedim. Sabah 6 gibi nişanım geldi. Sonrasında sancılar 5 dakikaya düştü. Tabiki şiddeti de arttı ama arada nefes aldırdığı için dayanılmaz değildi. Yine de acele etmedim sancımı evde çekmek istiyordum. Bütün hazırlıklarımı tamamladım öğlen 2de hastaneye gittim 4 cm açıklıkla yatışım yapıldı. 2 saatte doğurdum ☺️ Yani 1,5 gün evde sancı çektim o yüzden hastanede çok beklemeden doğurdum ☺️