Buna en doğru en iyi doktorunuz karar verir doktorunuza da bebeğiniz yardımcı olur o nasıl isterse o yüzden hiç burda yorum olarak öyledir değildir gibi cevaplara takılmayın arkadaşınıza da takılmayın, ödem dediğiniz şey şişkinlik yürümeyle bile hafifletebilirsiniz çaresi olmayan bişey değilki ya da aman aman ciddi bi detay değilki su azlığı çokluğu ne bilim bebeğin dönmemesi vs bunlar gibi ciddi konu değil hiç kafayı bunlara yormayın🌸