ilaydamom_ kızlar bugün detaylı ultrasonumuz vardı çok şükür her şey yolunda. kilosuna 420 gram dedi. Sizlerin bebişler bu haftada kaç kiloydu?? kilosu düşük mü sizce? doktora bir tek bunu sormayı unuttum
merveoflu ilaydamom_ sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🌸22+4 deyiz 520 gramız normal ölçümünüz ☺️
ilaydamom_ yeni-annelik maşallah çok şükür 🙏🌸 gebelik ne enteresan insan illa takacak bir şey buluyor 🤷♀️
yeni-annelik ilaydamom_ evet sormayın her şeyi kafamıza takıyoruz araştırıyoruz sırf iyi anne olabilmek için daha anne karnında başlıyor bu hislerimiz sizin normal merak etmeyin doktor söylemiştir zaten 🌸
ilaydamom_ yeni-annelik dedi 🙃 ve ona ragmen kuruntu yapıyorum:) Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🌸
Gizem9688 ilaydamom_ 22+0 Da 444 gr dı. Bu gün 24+0 740 gr olmuş tombalak 2 haftada 300 gr almis şok oldum. Doktor normal dedi ama
ilaydamom_ Gizem9688 annişi iyi bakmış ❤ maşallah ona. ay ben de ultrasonda bebişimi görünce şaşırdım esim de ben de fitiz normalde bebisisimin yanakları tombişkoydu 🧿♥️ içim eridi Allah hepsini korusun kollasın 🙏🌸
ilaydamom_ Gizemanil1 yok hayır benim özel bir sağlık problemim var devlet takipli olmak zorundayım. çok şükür iyi doktorlara denk geldim doğumu da orda yapmayı düşünüyorum nasipse