5280Al Merhaba bebeğiniz erken doğdu yoğun bakımda biz kaldığı günden bu yana hep Prima prematüre bezi aldık ama dikkat etmedik bugün gördüm ki bebeğime molfiks bez takmışlar bizim aldığımız bezle bir alakası yok yarın tekrar bakacağım böyle bir durumla karşılaşan var mı
5280Al 5280Al bu konuda bize bilgi vermediler biz bebeğimiz küçük olduğu için herseyini en iyisini alalım diye çok dikkat ediyoruz aklımız karşıtı şimdi o zaman aldığımız şeyler nereye gidiyor böyle bir durumla karşılaşan var mı
tugcesakzci 5280Al aldıklarınızı kullanmaları gerekiyor diye bilmiyorum. Belki karıştırmış olabilir bi takip edin.
Mevlude_Sahin 5280Al Benim ikinci çocuğumda 1 hafta küvözde kaldı. Bir bez falan verelim dedik hastane gerek yok biz karşılıyoruz eksik bir şeyi olursa demişti. 1 hafta boyunca bütün bezlerini onlar karşıladı
Hazalaskin 5280Al bildiğim kadarıyla kuvezde bebeği kalan yakınım vardı mesela aileler getiriyor ya bezleri ıslak mendilleri onları bir yere koyuyorlar tüm bebeklere onu kullanıyorlar mesela sizin getirdiğiniz paketi açıncada tüm bebeklere onu kullanacaklar anladığım bu yani çünkü arkadaşimda farklı marka bez taktılar demişti o slepy götürmüş Prima takılmış demişti bu şekilde açıklama yapmış hemşireler.
_ozlmm 5280Al Acaba verdiğiniz bez bitmiş olabilir mi geçici olarak molfix takmışta olabilirler bizden bez istemişlerdi hep aldığım bezi takıyorlardı
5280Al _ozlmm yok biz daha yeni stokladık bilakis bitmeden özellikle bir kaç paket alıp veriyoruz her günde görebiliyoruz 5 dk da olsa bugün dikkatimi çekti
Bernadereci 5280Al benimde bebeğim küvözde bazen bezi bitiyomuş biz götürene kadar başka bebeğin bezini takıyolar bizimkininkinide başka bebeğin bezi bittiği zaman onlara kullanıyolar ıslak mendilde aynı şekilde ve hiç bu zamana kadar buna takılmadım bezi bittiği zaman tabikide illaki bi bez takıcaklar kendi içlerinde paylaşıyolar
Aysenuer Ya da bebisler hepsi küçük olduğu icin bir dolaba dizip oradan toplu şekilde mi kullanıyorlar acaba sırayla paketleri açıp açıp
5280Al Aysenuer kendi Lice’sinin asağısında dolabı var her bebeğin malesef öyle birsey de olacağını zannetmiyorum 😞
Sbha_13 Aysenuer her kuvezin altinda kendi cekmecesi falan oluyor oraya koyuyorlar bezini ıslak mendilini falan
Pamuk Hazalaskin Küvözlerin altında çekmece var canim.Her bebeğin kendine özel eşyaları var o çekmecede.
5280Al Hazalaskin bu çok yanlış bir durum ama böyle bir onay vermedik biz bunu böyle yapıyorlarsa baştan belirtmeleri gerekir sistemimiz bu şekilde diye ben ben bebeğim için alıyorum ha bir bebeğin ihtiyacı olur tabiki paylaşırım ama benim bebeğime alt model kullanıp başkasına benim aldığım kullanır bu da bana bilgi verilmezse olmaz birde özel bir hastane zaten görüşeceğim sadece merak ettim başına gelen bilgisi olam var mı diye 😞
5280Al Pamuk kesinlikle evet bende görüyorum bakayım yarın konuşacağım demek ki herseyi inecelemek gerekiyor canım sıkıldı baya benimde bu duruma çünkü sadece bez değil bir sürü şey istediler ve bunlar maddi açıdan çok pahalıydı gerçekten paylaşılmasından şikayet etmem ama bir zahmet benim bebeğime de versinler ilk defa böyle birsey duyuyorum ve üzüldüm gerçekten
Pamuk Söyle bisey olabilir,biz çıkarken kalan paketleri başka bebeklere kullanın demiştik.Bebeklerin cekmecelerine eşit şekilde dagitmislardi.Belki birilerinden kalmıştır.
Hazalaskin 5280Al bencede yanlış ama böyle demişlerdi arkadaşıma o devlet hastanesinde yatıyordu ama özel daha hassas olmalı bu konuda
Pamuk 5280Al Ya tabi sormak hakkındır.Ama dediğim gibi 3 gün küvözde bebeğimi yanında kaldım o süreçte gördüm çok yardımlaşma var umarım öyle biseydir.
Sbha_13 5280Al benimde bebegim kuvezde kaldi bez goturmustum bezi falan varmi diye sordum eksiklerini yani Bana getirmeyin hastaneye bagislanan bezler var onlari kullanicaz demuslerdi ben slpey goturmustum onlarinda prima yada molfixdi guzel ikiside benim icin sıkıntı olmamisti Taburcu olurkende bez islak mendil pisik krenmini falan hep verdiler
5280Al Sbha_13 bize hiç öyle birsey demediler özellikle bir kaç palet veriyoruz ki başka kullanmasınlar aman mama vs almasın bezi ıslak bezi herseyi belli olsun dediğiniz gibi alt dolabına koyuyorlar her bebeğin farklı dolabı var altında buna rağmen havuz yapamazlar ya da bilgi vermeleri gerekir neyse yine kötü düşünmek istemem yarın konuşup yine burda yazacağım herkes bilgilensin dikkat etsin
asell13 5280Al her hastane farklı galiba canım ilk bebeğimde bezi mendili çarşafları bereleri hepsi ayrı ayrıydı her bebeğin kendi dolabı vardı ikinci bebeğimde ortaya karışıktı her gittiğimde farklı bez vardı 🤷♀️ Ve ben ilk bebeğimde hastaneye hiç bişe vermedim hastanede vardı zaten 2. Bebeğimde herşey istediler
5280Al asell13 keşke bilgi verseler bu konuda çok bebek var anlıyorum ama özel bir hastane ve özel istekler oluyorsa aileden ve herkesin ayrı bir dolabı varsa ve ailenin onayı olmadan yapılmaması gerekir diye düşünüyorum en azından bilgiverilmeli