İki tane kanal tedavilik dişim var doktor dişi temizler sinirleri alınır geçici dolgu yaparız doğumdan sonra kanal yaparız dedi burada sıkıntı yok ama bebeğe bir zararı olur mu diye de içim içimi yiyor ,24+6 haftalık şuan ağrı yok ama ya son haftalarda ağrı olursa diye korkuyorum,kendi doktoruma diş tedavisi olabilir miyim dedim sekretere imzalı kağıt ver diş için dedi hangi tedaviyi olacaksın falan diye sormadı,takip ettiğim bi ebe vardi ona yazdım o da çok mecburi degilde bu tür işlemler doğumdan sonraya kalsa daha iyi olur dedi röntgen cekilmese de bu ya enfeksiyon kaparsa antibiyotik kullanman gerekirse diye bunlar riskli şeyler dedi ama mecburi ise tabi ki yaptır ama ileriki haftalarda dedi ,nasıl yani 2.tiremsiterden sonra işlem yapılmıyor diye biliyorum dedim öyle bir şey yok dedi her zaman yapılabilir ama yapacaksan da ileriki haftalarda yap dedi 🤷