Sevginur61 şöyle söyleyeyim ilk oğlumda doğum yapar yapmaz en yakınlar gelipte benden yemek dahi bekledikleri ve bende kendim ayakta duramadığım halde yaptığım için inanın çok pişmanım o zor günler gitmiyor aklımdan .Benim bakıma ihtiyacım varken ben hizmet ettim .Aradan 2 ay geçipte gelene tabiki ikramsız olur mu olmaz .Ki benim oğlumun sarılığı 4.5 ayda geçmişti yarım saatte 1 gece gündüz emziriyordum .Kendi dikişlerim bile 2.5 ay sürmüştü iyileşmesi .O kadar büyük etki kalmışki üzerimde şuan tek düşündüğüm 8 yaşında oğlum var onu da ihmal etmeden kendimde zorlanmadan bir süreç geçirmek .Rabbimde hayırla ,sağlıcakla nasip etsin inşallah .Anlayacağınız dilimi yakmışlardı.