Melike_00 Selam kızlar. Doğumum Eylül ayına denk geliyor 17 Eylül falan. Önlisans kpss de 1 Eylül’de. Son ayımda sınav stresiyle nasıl başa çıkacağım? Son ayda beni neler bekliyor? Benim gibi aynı durumda olan var mı görüş ve düşünceleriniz? 🥺🤔
mujgan_33 Bende aynı durumdayım.eylul sonu olacak Allah nasip ederse doğumum ve napacagimi bende bilmiyorum.basvuruda geçici engelli durumu olarak rapor şeklinde başvuru yapacağım.yanimizda ilaç vs goturebiliyoruz