mommys1 notlarıma baktım da bebeğim 3270 gram doğmuştu 3 ay 22 günlükken 7250 gramdı 6 aylıkken 8750 gram Şuan 8 aylık kilosunu bilmiyorum henüz . Doktorumuz en iyi mama bebeğe yarayan mamadır demişti bazı mamalarda inek sütü bazı mamalarda keçi sütü var demişti fakat ikisinin de avantajı ve dezavantajları var demişti o yüzden bebeğinize hangi mama yarıyorsa o en iyi mamadır demişti o yüzden ben aptamil kullanıyorum