Ya arkadaşlar. Benim kan pıhtılaşması sorunum var. Doktorda biliyor. Bi doğum sonrası kayıp birde düşük yaşadım. Doktora gitrim 4+6da kese çok ufak dedi 10 gün sonra gel yeniden dedi bana ilaç felan başlamafı normalmi sizce. Bebeği görünce mi başlıycak