Kızlar 32 + 5′ten Merhaba Burada çok fazla doğum hikayesi okudum pozitif ve negatif olmak üzere ama hepsinden ziyade biraz daha detayları öğrenmek istiyorum ben yani lohusa elbisesi almadım ben mesela hafif sancı ve 2-3 santim örnek veriyorum açılma ile giriş yaptık hastaneye ne giyiyoruz hastane önlüğü veriyorlar diyorlar O önlüğün arkası açık mı açılmayı nasıl kontrol ediyorlar İlk girişte pijama giymeyeyim diyorum doğumdan sonra depenti ne zaman takıyoruz Ya yetişemezsem sezaryen olursam ben narkozdan uyanana kadar ya Her yerim kan olursa sütüm akarsa😂😂 Doğumdan sonra kim nasıl oldu Biraz detay verebilir mi