22+4 haftalık gebeyim gündüzleri hissederdim alt tarafta kasigima doğru dalgalanma gibi dürtme gibi ama pek iki üç gündür olmaz oldu akşamları dürtüyorum birazcık karnımı biraz kıpırdaniyor o mutlu ediyor hah iyiymiş diyorum ben mi abartıyorum anlamadım ki normal mi kızlar beni aydınlatın lütfen