Kızlar toplanın! Bugün cenaze için Eskişehir’e gelmiştik. İki gün burdayım şansımı deneyeyim dedim 2 yi geçiyordu geldiğimde. Genetik bölümüne geldim direk bugüne randevu verdiler.ücret 444 tl. Fetal dna için kan vericem bekliyorum. Gelmeyi düşünenlere fikir olsun. Çarşambaları kapalıymış