Mervedxxx Merhaba kızlar , 1 haftadır kasık ağrılarım var her seferinde wc ye gidiyorum regl oldum diye ama hala olmadım . Bir de akşamları inanılmaz derecede elin ayağım buz kesiyor . Bu şekilde belirti gösteren oldu mu hiç? Bat 0.
Saniye_erol Benim ilk hmleleğimde adet olacakmışım gibi aşırı bir sancı çekiyordum bundan farklı birde sıcak basıyordu öyle böyle değil meğerse hamileymişim. 2. Gebeliğin yani şimdi tamda senin dediğin gibi oldu ilkine göre bu seferde elim ayağım buz kesiyordu bide bacaklarım çok ağrıyordu kasıklarımda öyle şuan hamileyim
ttksacr Saniye_erol merhaba benim bugün 6 gün gecikmem var. Pco var bende ama ekimden beri düzenli olarak adet görüyorum. Ve ilk defa bu ay 1 hafta geciktim, göğüslerime üstten dokunca biraz sancır gibi oluyo kasıklarımda bazen sağda bazen solda biraz sancı oluyor ama onun dışında bir belirtim yok he bir de geceleri yatınca çok sıcak basıyor terlemeyen ben resmen terlemeye başlıyorum sizce bunlar da belirti olabilir mi 🥺
Mervedxxx Saniye_erol yaaaa bunu duyduğuma çok sevindim sağlıkla gelsin inşallahh 🥰 inşallah ben de öyleyimdir bakalımm
iclal-81 Aşırı mide bulantım var ve ateş basması yaşıyorum ama elim ayağım buz tutuyor hamilelik olabilir mi ?
Mervedxxx iclal-81 olabilir , bende sadece mide bulantısı yok .. bakalım bu akşam test yapıcam sen de yap bakalım