Pamiramsi Nursotu çok üzüldüm Allah sağlıkla nasip eder inşallah gönlünüze göre verir 😔 6 ay olmasa da orta yollu 3-4 ay bekleyin bence
mom-2024 Nursotu büyük ölçüde vücuttan atıldığı için doktorlar o süreyi öneriyor canım. Büyük ihtimalle bişey olmadığı için belirlenmiştir umarım sağlıkla kucağına alırsın bebeğini 🙏
Whereismybaby Nursotu canım ne karar verdin sonrasında neler yaptın, ben de 7 nisanda iğne oldum bekliyorum
Nursotu Whereismybaby yeni gördüm mesajınızı kusura bakmayın 5 ay oldu iğne alalı bugün kontrole gidicem korunuyoruz siz nasıl bir yol izliyorsunuz 😊
Nursotu Whereismybaby bugün doktora gittim bende korunmayı bırakabilirsin dedi banada inşallah güzel sonuçlar alırız 😊
Nursotu Whereismybaby yok hiç öyle bir şeyden bahsetmedi sadece hamileliğini erken öğrenmeye çalış dedi çünkü tekrarlama oranı artiyormus bu tür gebeliklerden sonra