Deletedmom_789 30 olduk 31 de randevum var haftaya bugün düzenli olarak ceviz , muz , yoğurt , yulaf lapası da yerim yani YouTube de bir video izledim dr. Diyor ki bebek rahme düştüğü an o bebeğin doğacı kiloya kadar bellidir aman çok zayıf aman çok kilolu diye kendinizi şartlamayın ben kilo yapmasından ziyade sağlıklı olduğu için yiyorum