kubccc61 merhaba 2 gündür adet olacak gibi kasıklarıma ağrı giriyor . Daha önce 3 bebeğimi kaybettim . lütfen normal birşey olduğunu söyleyin duymaya çok ihtiyacım var
Aslanmom1 kubccc61 Normal canım kanama olmadığı sürece sıkıntı yok. Bebek kendisine yer açıyor. Ben 8 haftalık oldum anca azaldı o ağrılar.
Dlntkesn kubccc61 çok normal 15. Haftadayız hala oluyor ara ara kanama olmadığı sürece korkma. Sağlıkla kucağına alırsın inşallahhhh hepimiz
Nurbanusancak kubccc61 normal benimde öyleydi ama yine de doktor kontrolünün faydası olur. Kanama alanım vardı benim ilaç kullandım. ☺️
Serrabade kubccc61 Korkma ben akıntıyı kan sanıp koşuyorum öyle ağrım oluyo çünkü ama şükür bi sıkıntı yok
kubccc61 Aslanmom1 progestan kullandığım için kanamam hiç olmadı çok şükür de . annelik delilik dedikleri işte daha nokta kadarken endişe ettiriyor 😢
kubccc61 Dlntkesn hepimiz inşallah allahım nasip etsin hiç birimizin kucakları boş kalmasın allah razı olsun
Aslanmom1 kubccc61 Progestan neden verdi acaba ? Ben de doktoruma sordum gerek yok sıkıntı yok şuan dedi
kubccc61 Aslanmom1 daha önceki 3 düşüğüm olduğu için direk oksapar ve protestan verdi canım . kullanıyorum ama niye kullanıyorum inan bilmiyorum
Aslanmom1 kubccc61 oksapar ve ecopirin ben de kullanıyorum canım bir kalp durması var daha önceden. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah