Kızlar ben galiba idrar yollarımı üşüttüm bugün vajinada yanma ve rahim tarafında ağrı ile acile gittim duramadım acildekiler de beni uzman görsün diye gönderdiler bende kendi doktoruma gittim sanki bundada hayır var benden kan aldı beta hcg için birde idrar kültürü dua edin bana ne olur 2 yıllık evliyim bir kaybım var 16 haftalık bir yıldır da olmuyor inşallah pozitif çıkar ve sağlıkla alırım kucağıma