Bernaklc Kızlar selam bi sorum olacak ben şuan çalışıyorum ayın 14’ ünde randevum var o zaman 31+5 oluyorum raporu alabilirmiyim illa 32 de mi almam şart
secilertu Bernaklc rapor kağıdının üzerinde sadece hafta olarak belirtilen bir hamilelik bilgisi mevcut. Doktorun 2 günü sorun etmez ise verecektir
Nurcin Bernaklc vermezler.. 32+0 da veriliyor.... sistem de son adet tarihin olduğu için oynama yapamazlar diye düşünüyorum. benim doktorum özellikle 32+0 da gel demişti :/
Elaylama Bernaklc benim doktorum tam 32'de veriyor ama buradan gördüğüm kadarıyla doktordan doktora değişiyormuş. Doldurmadan veren de varmış.
1850 Bernaklc ben 32+1 de almıstım ama 32+0 pazara geliyordu o gun zaten sana tatıl oldugu ıcın önmli degıl dedı. Normalde 32+0 da cagırıyor doktor rapor ıcın
Bernaklc Benim iş yeri sıkıntı yapıyor sürekli hastaneye gitmeme GATA’ya gidiyorum ben randevu bulmak zor oluyor inşallah alabilirim çok teşekkürler