Ben de ağdaya gidiyorum henüz 21+4üm ama şimdiden bile görmekte zorlanıyorum jiletle alıyordum karnım büyüdükçe zorlanırım diye düşündüm ağdaya döndüm ilk başlarda biraz canım yandı ama alıştım artık eskisi kadar canımı yakmıyor 3-4 haftada bir gidiyorum